loading...

98music06

حَتی اگه بمیرمــم بمیرمم نمیخوام بیای تو پیشـــم پیشمچرا نمیشه باورِ ِت باورت بی تو دیوونه تر میشمنمیدونم دستای تـــو حالا تو دستای کیـــه کیــهمن که یه بازنـده بودَم بودم حالا کی گرم بازیـِــِـه؟!بی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 120 جمعه 29 تیر 1397

حَتی اگه بمیرمــم بمیرمم نمیخوام بیای تو پیشـــم پیشم
چرا نمیشه باورِ ِت باورت بی تو دیوونه تر میشم

نمیدونم دستای تـــو حالا تو دستای کیـــه کیــه
من که یه بازنـده بودَم بودم حالا کی گرم بازیـِــِـه؟!

بی تــو صدااام پوسیـــدِ ِه
بی تــو چشـــام خشکیــدِ ِه
بی تــو دلم رنجیـــدِ ِه
بی تـــــو ...
بـــی تـــــو ...



بی تــو صدااام پوسیـــدِ ِه
بی تــو چشـــام خشکیــدِ ِه
بی تــو دلم رنجیـــدِ ِه
بی تـــــو ...
بـــی تـــــو ...

If I Gainer Wording Come Home Again
Let Me Foamy For & The Talk
Arrangement By DJ Soroush S.G Track
Vocal By Iman Zohrab Feat Omid Noori



حَتی اگه بمیرمــم بمیرمم نمیخوام بیای تو پیشـــم پیشم
چرا نمیشه باورِ ِت باورت بی تو دیوونه تر میشم

نمیدونم دستای تـــو حالا تو دستای کیـــه کیــه
من که یه بازنـده بودَم بودم حالا کی گرم بازیـِــِـه؟!







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو