loading...

98music06

قافله بار ایکنه دلم وه باره چی قالی سر دلم گرت و غباره عزیزم ای عزیزم... قافله بار ایکنه وه شا خراسون دلم چی چالِی تشی، منده وه جاسون تش سهری وه دلم زیدی و رهدی مر ویدی بی سی تشی، ویدی و رهدی ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 6693 جمعه 09 شهریور 1397

قافله بار ایکنه دلم وه باره

چی قالی سر دلم گرت و غباره

عزیزم ای عزیزم...

قافله بار ایکنه وه شا خراسون

دلم چی چالِی تشی، منده وه جاسون

تش سهری وه دلم زیدی و رهدی


مر ویدی بی سی تشی، ویدی و رهدی

همه جا سوز آبیده غیر از دل مو

ای گرهنه کی گشه ز مشکل مو

 

قافله

قافله کوچ می کنه دلم در حال سفر کردنه

مثل قالی روی دلم گرد و غبار هست

عزیزم ای عزیزم...

قافله کوچ می کنه به شاه خراسان

دلم مثل اجاق آتشی مونده به جاشون

آتش سرخی به دلم زدی و رفتی

همه جا سبز شده غیر از دل من

این گره رو کی باز می کنه از مشکل من

 







برچسب ها متن آهنگ قافله بار ایکنه دلم وه باره کد آهنگ پیشواز همراه اول قافله بار ایکنه دلم وه باره دانلود آهنگ قافله بار ایکنه دلم وه باره کد آهنگ پیشواز ایرانسل قافله بار ایکنه دلم وه باره کد آوای انتظار همراه اول قافله بار ایکنه دلم وه باره دانلود آهنگ قافله بار ایکنه دلم وه باره کیفیت 320 دانلود آهنگ قافله بار ایکنه دلم وه باره رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو