loading...

98music06

آهنگ عاشق قدیمی عباس قادرینگو از عاشقی تازه نکن داغ دلوای وای وای وایکه از آتیش عشق سوخته دیگه باغ دلوای وای وای وایمن همیشه عاشقم عاشق قدیمیوای وای وای وایکسی مثل من نبود ساده و صمیمیوای وای وای واید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 جمعه 19 مرداد 1397

آهنگ عاشق قدیمی عباس قادری

نگو از عاشقی تازه نکن داغ دل
وای وای وای وای
که از آتیش عشق سوخته دیگه باغ دل
وای وای وای وای
من همیشه عاشقم عاشق قدیمی
وای وای وای وای
کسی مثل من نبود ساده و صمیمی
وای وای وای وای


دل من صبوره آخ اگه دور ه اما
می دونم عاقبت یه راهی می شه پیدا
نگو از عاشقی تازه نکن داغ دل
وای وای وای وای
که از آتیش عشق سوخته دیگه باغ دل
وای وای وای وای
من همیشه عاشقم عاشق قدیمی
وای وای وای وای
کسی مثل من نبود ساده و صمیمی

وای وای وای وای
دل من صبوره آخ اگه دور ه اما
می دونم عاقبت یه راهی می شه پیدا
دل عاشق چه قدر حوصله داره
که باز هم این همه طاقت میاره
دل عاشق چه قدر حوصله داره
که باز هم این همه طاقت میاره
من همیشه عاشقم عاشق قدیمی
وای وای وای وای
کسی مثل من نبود ساده و صمیمی
وای وای وای وای
دل من صبوره آخ اگه دور ه اما
می دونم عاقبت یه راهی می شه پیدا
نگو از عاشقی تازه نکن داغ دل
وای وای وای وای
که از آتیش عشق سوخته دیگه باغ دل
وای وای وای وای
من همیشه عاشقم عاشق قدیمی
وای وای وای وای
کسی مثل من نبود ساده و صمیمی
وای وای وای وای
دل من صبوره آخ اگه دور ه اما
می دونم عاقبت یه راهی می شه پیدا
دل عاشق چه قدر حوصله داره
که باز هم این همه طاقت میاره
دل عاشق چه قدر حوصله داره
که باز هم این همه طاقت میاره
من همیشه عاشقم عاشق قدیمی
وای وای وای وای
کسی مثل من نبود ساده و صمیمی
وای وای وای وای
دل من صبوره آخ اگه دور ه اما
می دونم عاقبت می شه یه راهیپیدا
دل من صبوره آخ اگه دور ه اما
می دونم عاقبت یه راهی می شه پیدا
دل من صبوره آخ اگه دور ه اما
می دونم عاقبت می شه یه راهیپیدا








برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول عاشق قدیمی عباس قادری دانلود آهنگ عاشق قدیمی عباس قادری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق قدیمی عباس قادری دانلود آهنگ عاشق قدیمی عباس قادری رمیکس Remix متن آهنگ عاشق قدیمی عباس قادری دانلود آهنگ عاشق قدیمی عباس قادری کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق قدیمی عباس قادری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو