loading...

98music06

,    دانلود آهنگ میدونم که حرفایه من رو تو تاثیری نداره,    تو خیال کردی که رفتن واست آرامش ,    میاره میدونم که رو به راهی ولی من,    خیلی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 چهارشنبه 08 اسفند 1397



,    دانلود آهنگ میدونم که حرفایه من رو تو تاثیری نداره
,    تو خیال کردی که رفتن واست آرامش
,    میاره میدونم که رو به راهی ولی من
,    خیلی شکستم دورت این روزا شلوغه
,    ولی من از همه خستم...

 

 ,    دانلود آهنگ میدونم که حرفایه من رو تو تاثیری نداره

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ میدونم که حرفایه من رو تو تاثیری نداره تو خیال کردی که رفتن واست آرامش میاره میدونم که رو به راهی ولی من خیلی شکستم دورت این روزا شلوغه ولی من از همه خستم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو