دانلود آهنگ فریدون آسرایی رفتم

Download New Music Fereydoon Asraei Raftam

آهنگ فریدون آسرایی بنام رفتم

رفتم که نباشم سر راهت
رفتم که نبینم روی ماهت

دانلود آهنگ فریدون آسرایی رفتم

 

متن آهنگ رفتم از فریدون آسرایی
رفتم که نباشم سر راهت
رفتم که نبینم روی ماهت
رفتم غم تنهایی کشیدم

Raftam Ghamo Tanhaei Keshidam
اما همه جا خوابتو دیدم
این فاصله ها چاره نبوده
هرجا یه نشونی از تو بوده
رفتم رفتم رفتم رفتم

Raftam Raftam Raftam Raftam
دلگیرم از این عمر دو روزه نازنینم
قسمت به جدایی از تو بوده بهترینم
تو در قلب منی هر جا که هستم نازنینم
چه در جمع و چه تنهایی نشستم بهترینم
رفتم رفتم رفتم رفتم

Raftam Raftam Raftam Raftam
رفتم که نباشم سر راهت
رفتم که نبینم روی ماهت
ترانه آهنگ رفتم از فریدون آسرایی

رفتم غم تنهایی کشیدم
اما همه جا خوابتو دیدم
این فاصله ها چاره نبوده

In Faseleha Chare Nabood
هرجا یه نشونی از تو بوده
رفتم رفتم رفتم رفتم

Raftam Raftam Raftam Raftam
دلگیرم از این عمر دو روزه نازنینم
قسمت به جدایی از تو بوده بهترینم
تو در قلب منی هر جا که هستم نازنینم
چه در جمع و چه تنهایی نشستم بهترینم
رفتم رفتم رفتم رفتم

Raftam Raftam Raftam Raftam
رفتم که نباشم سر راهت
رفتم که نبینم روی ماهت
رفتم غم تنهایی کشیدم
اما همه جا خوابتو دیدم
این فاصله ها چاره نبوده
هرجا یه نشونی از تو بوده
رفتم رفتم رفتم رفتم