loading...

98music06

  Download New Music Morteza Pashaei Ashkam Jariye دانلود آهنگ مرتضي پاشايي بنام اشکام جاريه دانلود آهنگ ۹۴ مرتضي پاشايي دانلود آهنگ اشکام جاریه از مرتضی پاشایی آهنگ اشکام جاریه یکی از ترک ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 شنبه 05 بهمن 1398

 

Download New Music Morteza Pashaei Ashkam Jariye

دانلود آهنگ مرتضي پاشايي بنام اشکام جاريه

دانلود آهنگ ۹۴ مرتضي پاشايي

دانلود آهنگ اشکام جاریه از مرتضی پاشایی

آهنگ اشکام جاریه یکی از ترک های آلبوم اسمش عشقه می باشد…

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام اشکام جاریه

دوباره تو قلبم یه حسی اومده , نمی دونم چیه شبیه عشقیه

 

که از روزای دور میمونه یادگار , که می گفتم نرو منو تنها نذار

منو تنها نذار

چهرت مثل قلبم شکسته تر شده , چشما آروم تر شده هوا بدتر شده

دلم می خواد بگی کجا بودی یه عمر , روزای بی مَنِت چه جوری سر شده

چجوری سر شده

 

اشکام جاریه بی اختیار

دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار

می خوام تموم شه انتظار

روزا میگذره بی اعتبار

دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار

بارون شو تو قلبم ببار

 

وابسته که میشی زمان بی معنیه چه حس خوبیه

همون دلشوره ها همون حرفای خوب تو چشم خیس ما

یه عالم قصه تو صدای بی صدا

صدای بی صدا

اِنگار یه عالم حرف تو قلبم جمع شده

خدا عشقم شده شبیه اون روزا

بیا با من بیا هنوزم پیشمه تمام نامه ها مثل دیوونه ها

مثل دیوونه ها

 

اشکام جاریه بی اختیار

دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار

می خوام تموم شه انتظار

روزا میگذره بی اعتبار

دیگه تنهام نذار بمون با من یه بار

بارون شو تو قلبم ببار

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام اشکام جاریه در نیوسانگ

دانلود آهنگ

پخش آنلاین آهنگ :







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو