loading...

98music06

,    دانلود اهنگ سر از کار چشمات محسن یگانه,    آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه 320,    اهنگ گناهی ندارم محسن یگانه اپارات,    متن سر از کار چشم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 173 جمعه 16 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ سر از کار چشمات محسن یگانه
,    آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه 320
,    اهنگ گناهی ندارم محسن یگانه اپارات
,    متن سر از کار چشمات
,    دانلود اهنگ گناهی ندارم یگانه با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ بی کلام گناهی ندارم محسن یگانه
,    اهنگ بی کلام گناهی ندارم محسن یگانه
,    ریتم آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه
,    آکورد سر از کار چشمات
,   

http://www.myfaza2music.ir

گناهی ندارم ولی قسمت اینه
که چشمای کورم به راهت بشینه
برای دله من واسه جسم خستم
منی که غرورو تو چشمات شکستم
سر از کار چشمات کسی در نیاورد
که هر کی تو رو خواست یه روزی بد آورد
برای دل من واسه جسم خستم
منی که غرور رو تو چشمات شکستم
واسه من که برعکس کار زمونه
یکی نیست که قدر دلم رو بدونه
گناهی ندارم ولی قسمت اینه
که چشمای کورم به راهت بشینه
هنوزم زمستون به یادت بهاره
تو قلبم کسی جز تو جایی نداره
صدای دلم ساز ناسازگاره
سکوتم به جز تو صدایی نداره
تو خواب و خیالم همش فکر اینم
که دستاتو بازم تو دستام ببینم
ولی حیف از این خواب پریدم
که بازم با چشمایه کورم به راهت بشینم
سر از کار چشمات کسی در نیاورد
که هر کی تو رو خواست یه روزی بد آورد
برای دل من واسه جسم خستم
منی که غرور رو تو چشمات شکستم







برچسب ها دانلود اهنگ سر از کار چشمات محسن یگانه آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه 320 اهنگ گناهی ندارم محسن یگانه اپارات متن سر از کار چشمات دانلود اهنگ گناهی ندارم یگانه با لینک مستقیم دانلود آهنگ بی کلام گناهی ندارم محسن یگانه اهنگ بی کلام گناهی ندارم محسن یگانه ریتم آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه آکورد سر از کار چشمات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو