loading...

98music06

,    دانلود آهنگ داره عطرت از رو این تخت میپره بدون,    تو هر ثانیه ام یه سال میگذره از وقتی,    رفتی هی توهم میزنم که تن کی از تن من,    به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 سه شنبه 30 بهمن 1397



,    دانلود آهنگ داره عطرت از رو این تخت میپره بدون
,    تو هر ثانیه ام یه سال میگذره از وقتی
,    رفتی هی توهم میزنم که تن کی از تن من
,    به تنت نزدیکتره دلم تنگ شده واسه
,    نگاه های زیر چشیت کاش اون عکسی که دارم...

,   

 

 ,    دانلود آهنگ داره عطرت از رو این تخت میپره بدون

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ داره عطرت از رو این تخت میپره بدون تو هر ثانیه ام یه سال میگذره از وقتی رفتی هی توهم میزنم که تن کی از تن من به تنت نزدیکتره دلم تنگ شده واسه نگاه های زیر چشیت کاش اون عکسی که دارم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو