loading...

98music06

,    متن آهنگ تنها با گلها,    دانلود آهنگ تنها با گلها با صدای هایده,    دانلود آهنگ تنها با گلها هایده ویکی صدا,    دانلود آهنگ تنها با گل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 223 دوشنبه 29 مرداد 1397


,    متن آهنگ تنها با گلها
,    دانلود آهنگ تنها با گلها با صدای هایده
,    دانلود آهنگ تنها با گلها هایده ویکی صدا
,    دانلود آهنگ تنها با گلها هایده با لینک مستقیم
,    تنها با گلها mp3
,    هایده آهنگ گلها
,    دانلود آهنگ امشب حال مرا تو نمیدانی از هایده
,    تنها با گلها پیانو
,    گلهای هایده دانلود

http://zigmaweb.ir/lyrics/post/3338

تنها با گلها گویم غمها را
چه کسی داند ز غم هستی چه به دل دارم
به چه کس گویم شده روز من چو شب تارم
 
نه کسی آید نه کسی خواند
ز نگاهم هرگز راز من
بشنو امشب غم پنهانم
که سخنها گوید ساز من
تو ندانی تنها همه شب باگلها
سخن دل را میگویم من
چو نسیمی آرام که وزد بر بستان
همه گلها را میبویم من
تنها با گلها گویم غمها را
چه کسی داند ز غم هستی چه به دل دارم
به چه کس گویم شده روز من چو شب تارم
 
چون ابری سرگردان
میگرید چشم من در تنهایی
ای روز شادیها کی باز آیی
امشب حال مرا تو نمیدانی
از چشمم غم دل تو نمیخوانی
امشب حال مرا تو نمیدانی
از چشمم غم دل تو نمیخوانی
تنها با گلها گویم غمها را
چه کسی داند ز غم هستی چه به دل دارم
به چه کس گویم شده روز من چو شب تارم







برچسب ها متن آهنگ تنها با گلها دانلود آهنگ تنها با گلها با صدای هایده دانلود آهنگ تنها با گلها هایده ویکی صدا دانلود آهنگ تنها با گلها هایده با لینک مستقیم تنها با گلها mp3 هایده آهنگ گلها دانلود آهنگ امشب حال مرا تو نمیدانی از هایده تنها با گلها پیانو گلهای هایده دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو