loading...

98music06

آهنگ یادم میاد بنیامین بهادری » شاعر : فرید احمدی» آهنگ ساز : نیما وارستهه امروز درست یک ساله و ده ماهه و دو روزه که ندیدمتبه حرفی مونده تو دلم دلم میخواد بگم بهتکه دوست دارم بهت بگم دوست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 پنجشنبه 13 تیر 1398

آهنگ یادم میاد بنیامین بهادری
» شاعر : فرید احمدی
» آهنگ ساز : نیما وارسته
ه امروز درست یک ساله و ده ماهه و دو روزه که ندیدمت
به حرفی مونده تو دلم دلم میخواد بگم بهت
که دوست دارم بهت بگم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم


وقتی نگات یادم میاد
قشنگیات یادم میاد
یادم میاد گفتی بهم دلم میگه شاید دیگه نبینمت نبینمت نبینمت نبینمت
گفتی بهم شاید دیگه نبینمت
تا که منم بگم بهت امروز درست یک ساله و ده ماهه و دو روزه که ندیدمتتو قول دادی دیگه نیای تو خوابم
جا نذاری عکستو تو کتابم
من اما تو بیداری هم هر روز میبینم خوابتو
هر روز تو این یک ساله و ده ماهه و دو روزه که...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو