loading...

98music06

,    دانلود آهنگ مجید یحیایی پاییز گذشته,    دانلود آهنگ میبینمتون از مجید یحیایی,    دانلود اهنگ مجید یحیایی خدا چقدر دلم گرفته,    دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 شنبه 13 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ مجید یحیایی پاییز گذشته
,    دانلود آهنگ میبینمتون از مجید یحیایی
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی خدا چقدر دلم گرفته
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی صدای بادو بارون
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی ببار بارون بزار غمام
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی زیر بارون با کیفیت 320
,    مجید یحیایی میبینمتون تو بارون
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی اروم اروم
,    دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%D9%81%D8%B3%DA%AF%DB%8C%D8%B1/

 

دانلود آهنگ مجید یحیایی به نام نفسگیر

Download New Music Majid YahyaeiNafasgir

دانلود آهنگ مجید یحیایی نفسگیر

 

یه دردایی تو این دل هست که گهگاهی نفسگیره
من احساساتم و کشتم
دیگه گریه ام نمی گیره
یه وقتایی دلم تنها میشینه کنج تنهایی
می بینم گاهی اشکاشو
گونه ام خیس ِ یه وقتایی
یادمه هر روز برای عشق تو قسم می خوردم
وقتی با گریه تو گفتی
مسافرم
داشتم میمردم
از همون لحظه دیگه خنده روی لبام نمیاد
چرا دنیای دیوونه
اون همش فاصله می خواد
یه وقتایی چقدر ساده تو این تنهایی گم میشم
چقدر راحت تو این روزا
اسیر درد و غم میشم.
یه وقتایی دلم می خواد تو آـغوش خدا باشم
به هر در زدم شاید
تو این تنهایی پیدا شم دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ مجید یحیایی پاییز گذشته دانلود آهنگ میبینمتون از مجید یحیایی دانلود اهنگ مجید یحیایی خدا چقدر دلم گرفته دانلود آهنگ مجید یحیایی صدای بادو بارون دانلود آهنگ مجید یحیایی ببار بارون بزار غمام دانلود آهنگ مجید یحیایی زیر بارون با کیفیت 320 مجید یحیایی میبینمتون تو بارون دانلود اهنگ مجید یحیایی اروم اروم دانلود اهنگ مجید یحیایی یه وقتایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو