loading...

98music06

قسمت میدم پشت سرمنمن مسافر گریه نکنگریه نکنگریه نکنبیشتر از جونم من دوستت دارماین دم آخر گریه نکنگریه نکنگریه نکنمیبرم با خود من کوله بار خاطره ها روگریه نکنگریه نکنگریه نکنمیخوام ببینی با لب خندون صب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 276 یکشنبه 28 مرداد 1397

قسمت میدم پشت سرمن
من مسافر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم
این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میبرم با خود من کوله بار خاطره ها رو
گریه نکن


گریه نکن
گریه نکن
میخوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن



بر میگردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر میگردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
قسمت میدم پشت سرمن
من مسافر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم
این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میبرم با خود من کوله بار خاطره ها رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میخوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بر میگردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر میگردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن

منبع:

ایکس نایس

http://www.xni3e.com/







برچسب ها دانلود آهنگ قسم علی نورایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل قسم علی نورایی متن آهنگ قسم علی نورایی کد آهنگ پیشواز همراه اول قسم علی نورایی دانلود آهنگ قسم علی نورایی کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول قسم علی نورایی دانلود آهنگ قسم علی نورایی رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو