loading...

98music06

آهنگ دختر قشنگ ایرجدختر قشنگ، یار شوخ و شنگ منچشم مست تو، گل رنگوارنگ منسبزه روی من، آرزوی من، حوری بهشتیدرد تو بجان، پیش من بمان، تو که منو کشتیناز من، ناز مکن، گله آغاز مکن پیش هر مدعی، مشت من باز م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 422 چهارشنبه 07 فروردین 1398


آهنگ دختر قشنگ ایرج

دختر قشنگ، یار شوخ و شنگ من
چشم مست تو، گل رنگوارنگ من

سبزه روی من، آرزوی من، حوری بهشتی
درد تو بجان، پیش من بمان، تو که منو کشتی

ناز من، ناز مکن، گله آغاز مکن
پیش هر مدعی، مشت من باز مکن

دختر قشنگ، یار شوخ و شنگ من
چشم مست تو، گل رنگوارنگ من

سبزه روی من، آرزوی من، حوری بهشتی


درد تو بجان، پیش من بمان، تو منو کشتی

همه جا در پی تو میگشتم
حالا آوارۀ کوه و دشتم

لحظه‌ای از تو نبودم غافل
مگزر از من که ز تو نگزشتم


دل ز تو برنمیدارم
منو تنها نگزارم

دختر قشنگ، یار شوخ و شنگ من
چشم مست تو، گل رنگوارنگ من

سبزه روی من، آرزوی من، حوری بهشتی
درد تو بجان، پیش من بمان، تو که منو کشتی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو