loading...

98music06

,    ,    متن آهنگ دوست دارم یه جوری که نباشی,    متن آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی,    میثم ابراهیمی دلتنگتم,    متن اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 سه شنبه 09 بهمن 1397


,   
,    متن آهنگ دوست دارم یه جوری که نباشی
,    متن آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی
,    میثم ابراهیمی دلتنگتم
,    متن اهنگ تو میدونی بدون تو دلگیرم
,    متن آهنگ میثم ابراهیمی اون که میخواستم
,    متن آهنگ تو میدونی سینا شعبانخانی
,    اهنگ میثم ابراهیمی عادت نکردم
,    متن اهنگ میثم ابراهیمی میمیرم بی تو
,    بدون تو میمیرم تو که نیستی دلگیرم

متن آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی

دوست دارم

یه جوری که

نباشی حال من زاره

عزیز من

خاطرت باشه

یکی خیلی دوست داره

عزیزم زندگی بی تو یه دنیای غم انگیزه

یکی تا آخر عمرش نباشی اشک میریزه

تو میدونی که من هم بی تو از این زندگی بیزارو دلگیرم

اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی میمیرم

age rozi azam dori koni az ghose va deltangi mimiram

من عشقو آرزوهامو

فقط تو چشم ِ تو دیدم

من عشقو با تو حس کردم

من عشقو با تو فهمیدم

تو میدونی که من هم بی تو از این زندگی بیزارو دلگیرم

اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی میمیرم

age rozi azam dori koni az ghose va deltangi mimiram

ترانه آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی

فقط تو چشم ِ تو دیدم

من عشقو با تو حس کردم

من عشقو با تو فهمیدم

تو میدونی که من هم بی تو از این زندگی بیزارو دلگیرم

اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی میمیرم

age rozi azam dori koni az ghose va deltangi mimiram

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم یه جوری که نباشی متن آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی میثم ابراهیمی دلتنگتم متن اهنگ تو میدونی بدون تو دلگیرم متن آهنگ میثم ابراهیمی اون که میخواستم متن آهنگ تو میدونی سینا شعبانخانی اهنگ میثم ابراهیمی عادت نکردم متن اهنگ میثم ابراهیمی میمیرم بی تو بدون تو میمیرم تو که نیستی دلگیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو