loading...

98music06

,    متن اهنگ چه خشه بارون بیا,    وای چ خشه بارون بیاد,    کلیپ چه خشه بارون بیا,    آهنگ چه خشه بارون بیا میثم خسروی,    مت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4482 چهارشنبه 05 دی 1397


,    متن اهنگ چه خشه بارون بیا
,    وای چ خشه بارون بیاد
,    کلیپ چه خشه بارون بیا
,    آهنگ چه خشه بارون بیا میثم خسروی
,    متن اهنگ گل غنچه از جاسم خدارحمی
,    دانلود اهنگ چه خشه من ره شیراز سایپا برونی
,    دانلود اهنگ چه خشه اول بهار
,    اهنگ جاسم خدارحمی گل گرمسیری
,    دانلود اهنگ لری چه خشه من ره شیراز سایپا برونی

متن آهنگ 

آه چه خشه بارون بیا ره شل شلی بو

خونمون عشایری من تو گلی بود

های بیو تا بر هم نشینیم

به لبهات گل غنچه چینیم

های بیو تا تو بغل هم بشینم

گل خو گل غنچه چینیم

http://nakaman.net







برچسب ها متن اهنگ چه خشه بارون بیا وای چ خشه بارون بیاد کلیپ چه خشه بارون بیا آهنگ چه خشه بارون بیا میثم خسروی متن اهنگ گل غنچه از جاسم خدارحمی دانلود اهنگ چه خشه من ره شیراز سایپا برونی دانلود اهنگ چه خشه اول بهار اهنگ جاسم خدارحمی گل گرمسیری دانلود اهنگ لری چه خشه من ره شیراز سایپا برونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو