loading...

98music06

تا چشم مو دور میبینی میری که خوش باشی باهاش از ته دل اونو ببوس اصلا به فکر من نباش  خواستی منو دکم کنی نیازی به قصه نبود گفتی که حس من کمه مشکلت اون حسه نبود دردم به جونت بخوره با اون همه محب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 پنجشنبه 03 آبان 1397

تا چشم مو دور میبینی میری که خوش باشی باهاش

از ته دل اونو ببوس اصلا به فکر من نباش

 خواستی منو دکم کنی نیازی به قصه نبود

گفتی که حس من کمه مشکلت اون حسه نبود

دردم به جونت بخوره با اون همه محبتا

آخر میری سراغ اون حیف همه صداقتا

خدا ازت نمیگذره با حس من بازی شده

منو به کی فروختی تو لااقل اون راضی شده

 

چی کم بودم صداقت؟ محبت و رفاقت؟

اخ که دارم دق میکنم نبوسش با رضایت

چی کم داری لیاقت چی نداری نجابت

عدالت اینه بهت بگم بی شرف کثافت

 

 خواستی منو دکم کنی نیازی به قصه نبود

گفتی که حس من کمه مشکلت اون حسه نبود

واست یه سرگرمی خوب واست یه بازی بودم

درسته که پیشم بودی به کمت هم رازی بودم

 

دردم به جونت بخوره با اون همه محبتا

آخر میری سراغ اون حیف همه صداقتا

خدا ازت نمیگذره با حس من بازی شده

منو به کی فروختی تو لااقل اون راضی شده







برچسب ها دانلود آهنگ عدالت از حجت درولی کیفیت 320 اکورد آهنگ عدالت از حجت درولی متن آهنگ عدالت از حجت درولی دانلود آهنگ عدالت از حجت درولی کد آهنگ پیشواز همراه اول عدالت از حجت درولی کد آوای انتظار همراه اول عدالت از حجت درولی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عدالت از حجت درولی دانلود آهنگ عدالت از حجت درولی ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ عدالت از حجت درولی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو