loading...

98music06

آهنگ ناز نکن جمشید - تکست موزیک » ترانه سرا ( قدیمی )» آهنگ ساز : ( قدیمی )» تنظیم : ( امیر بدخش )تو خوشکل ها از همه سری من خوب اینو می دونمراه می ری و دل می بری من خوب اینو می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 سه شنبه 13 شهریور 1397

آهنگ ناز نکن جمشید - تکست موزیک
 » ترانه سرا ( قدیمی )
» آهنگ ساز : ( قدیمی )
» تنظیم : ( امیر بدخش )
تو خوشکل ها از همه سری من خوب اینو می دونم

راه می ری و دل می بری من خوب اینو می دونم

از تو دیگه دل نمی کنمخودت اینو می دونی



دیوونه ی عشقِ تو منم خودت اینو می دونی

ناز نکن که بی ناز تو رو می خوام

اگه قهر کنی باز تو رو می خوام

ناز نکن که بی ناز تو رو می خوام

اگه قهر کنی باز تو رو می خوام

ناز نکنناز نکن ناز نکن ناز نکن

با دو زلفِ چون کمندت پریشونتم من


خوب می دونی عاشقانه به قربونتم من

با که آیه گشتی از راز من ای پری حور

با دو چشمات قلبمو بردی به هر سو

ناز نکن که بی ناز تو رو می خوام

اگه قهر کنی باز تو رو می خوام

ناز نکن که بی ناز تو رو می خوام

اگه قهر کنی باز تو رو می خوام

ناز نکنناز نکن ناز نکن ناز نکن

در بین مه رویان عالم مثل ستاره تو می درخشی

با دو چشمون سیاهت امید فردا به دل می بخشی

نازنینُم نازنینُم... ما به ناز تو جوانی دادیم

یا یا ...آخ امان

تو ساغر نوش من شدی حریر تن پوش من شدی

می خوام فدای تو بشم و زنده شم دوباره

ناز نکن که بی ناز تو رو می خوام

اگه قهر کنی باز تو رو می خوام

ناز نکن که بی ناز تو رو می خوام

اگه قهر کنی باز تو رو می خوام

ناز نکنناز نکن ناز نکن ناز نکن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو