loading...

98music06

 آهنگ من و تو از آرش نظم خواهمتن آهنگ من و تو از آرش نظم خواه,کد آهنگ پیشواز همراه اول من و تو از آرش نظم خواه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو از آرش نظم خواه,دانلود آهنگ من و تو از آرش نظم خواه ک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 216 جمعه 09 شهریور 1397

 آهنگ من و تو از آرش نظم خواه

متن آهنگ من و تو از آرش نظم خواه,کد آهنگ پیشواز همراه اول من و تو از آرش نظم خواه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو از آرش نظم خواه,دانلود آهنگ من و تو از آرش نظم خواه کیفیت 320,دانلود آهنگ من و تو از آرش نظم خواه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول من و تو از آرش نظم خواه,دانلود آهنگ من و تو از آرش نظم خواه,

مــن و تـــو دوتا ستــاره تــوی قلب آسمــــونیــم
اما پشت ابرا موندیم بی فروغ و بی نشــــونیــم
منو تو دو تا پــــرنــده که توی قفــــس غریبیـــم


گوشه ی زندون دنیـا یه روز از غصه میمیریم

من و تو دو تا غریبیــــــم توی شهــــر بی پرنده
کسی اینجا نمی پــــــرسه که محبــــــت کجا بنده
من وتـو دو تا پرستــــو که نداریـــــم آشیـــــونه
غـم ایـــن زمستون سرد تا ابـــد با ما میمــــــونه

جــــاده ها منتظــــرن من و تو بایـــــد بریم
قاطی پرنده هــا شیم یه گوشه دونه بگیریم
 ما بایــد دل بکنیــــم دل به دریــــا بزنیـــــم 
جـــاده ها منتظــــرن منـــو تـــو مســــافریم


منو تو دو تا ترانه تــــــوی کاغــــذا یــــه گاهی
که میـــون دستای باد میپریم سوی تبــــاهــــــی
منو تو دو تا گل سرخ که شکسته شاخه هامون
سنگینی کرده دوبــــاره غم دنیـــــــا رو دلامون

منو تو دو تا مســـافر که ته جــــاده رسیــــدیم
توی راه زندگیمـــون جز سراب چیــزی ندیدیم

 







برچسب ها متن آهنگ من و تو از آرش نظم خواه کد آهنگ پیشواز همراه اول من و تو از آرش نظم خواه کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو از آرش نظم خواه دانلود آهنگ من و تو از آرش نظم خواه کیفیت 320 دانلود آهنگ من و تو از آرش نظم خواه رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول من و تو از آرش نظم خواه دانلود آهنگ من و تو از آرش نظم خواه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو