loading...

98music06

 آهنگ من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی کد آوای انتظار همراه اول  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ,کد آهنگ پیشواز ایرانس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 755 پنجشنبه 08 شهریور 1397

 آهنگ من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی 

کد آوای انتظار همراه اول  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ,دانلود آهنگ  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ,دانلود آهنگ  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی  رمیکس Remix,دانلود آهنگ  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی  کیفیت 320,متن آهنگ  من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی ,


من اگه کســــی رو داشتم دیگه دربــدر نبودم

با غم و غربــت و اندوه دیگه هم سـفر نبودم

اگه زخــم نخورده بودم تورو باور نمیــکردم

توی این حصار پردرد با غمت سر نمیکردم




کولیه شب زده بودم پشت گریه صدات کردم

از پس آیینه اشـــک تا همیــــشه نگات کردم



درد عشق معنای مــــرگـــه 

مسلــخ پایــیـــزو بــرگـــه 

قصه ی عــشق و حقـــیقت 

قصه ی گـــل و تگـــرگـه


آخه دردم درد تو بود درد دور از من و ما بود

شکل تنهـــایی و غربت سرنوشــــت آدما بود

با چشات دنیـــارو دیدم حتی من فــردارو دیدم

توی قلــب قطره بودن با تـو من دریـارو دیـدم 



 آهنگ من اگه کسی رو داشتم







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی کد آهنگ پیشواز همراه اول من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی دانلود آهنگ من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی دانلود آهنگ من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی رمیکس Remix دانلود آهنگ من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی کیفیت 320 متن آهنگ من اگه کسی رو داشتم از سهیل کرمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو