loading...

98music06

آهنگ من برات چی بودم رزمن برات چی بودم؟؟ قصه ی تکراری...یکی که باور کرد...خیلی دوسش داری...من برات چی بودم؟؟سایه ی تنهایی...یکی که فکر می کرد...تو براش دنیایی...زندگیم فدای چشمات...همه بود و نبودم...ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 پنجشنبه 08 شهریور 1397

آهنگ من برات چی بودم رز


من برات چی بودم؟؟ قصه ی تکراری...یکی که باور کرد...خیلی دوسش داری...
من برات چی بودم؟؟سایه ی تنهایی...یکی که فکر می کرد...تو براش دنیایی...

زندگیم فدای چشمات...همه بود و نبودم...تورو میخوام همیشه...با تمام وجودم...
زندگیم فدای چشمات...نگیر از من نگاتو...نزار روزم بگیره رنگ چشم سیاتو...

من برات چی بودم؟؟جز یه قاب کهنه...که شکستو پا شد...از یه خواب کهنه...


گفته بودی دنیمامی...منمو این خونه...فکر میکردم چشمات حسمو میدونه...

زندگیم فدای چشمات...دیدنت آرزومه...چرا هر جا که میرم...صورتت رو به رومه؟؟
زندگیم فدای چشمات...بی تو من بی ستارم...بی تو دارم میمیرم...دیگه طاقت ندارم....


من برات چی بودم؟؟ قصه ی تکراری...یکی که باور کرد...خیلی دوسش داری...
من برات چی بودم؟؟سایه ی تنهایی...یکی که فکر می کرد...تو براش دنیایی...

زندگیم فدای چشمات...همه بود و نبودم...تورو میخوام همیشه...با تمام وجودم...
زندگیم فدای چشمات...نگیر از من نگاتو...نزار روزم بگیره رنگ چشم سیاتو...







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل من برات چی بودم رز دانلود آهنگ من برات چی بودم رز متن آهنگ من برات چی بودم رز کد آوای انتظار همراه اول من برات چی بودم رز کد آهنگ پیشواز همراه اول من برات چی بودم رز دانلود آهنگ من برات چی بودم رز کیفیت 320 دانلود آهنگ من برات چی بودم رز رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو