loading...

98music06

آهنگ غزاله مهرداد نیویورک ساده ام و عاشقم و سر به زیرساده ام و عاشقم و سر به زیر...غزاله آی غزالهغزاله آی غزالهغزاله عزیزم زندگیمیعاشقتم عشق همیشگیمیزیبایی شهری توپاکی و پر تبی توتوی روابط با من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 303 سه شنبه 23 مرداد 1397

آهنگ غزاله مهرداد نیویورک

 ساده ام و عاشقم و سر به زیر
ساده ام و عاشقم و سر به زیر...

غزاله آی غزاله
غزاله آی غزاله
غزاله عزیزم زندگیمی


عاشقتم عشق همیشگیمی
زیبایی شهری تو
پاکی و پر تبی تو
توی روابط با من خیلی مؤدبی تو
دوست دارم خیلی مؤدبی تو


غزاله بگو خواسته ی قلبت چیه؟
هرچی بگی دلم به اون راضیه
غزاله بگو خواسته ی قلبت چیه؟
هرچی بگی دلم به اون راضیه

غزاله آی غزاله
نگو که عشق تو برام محاله
نگو که دیدنت خواب و خیاله
تو آرزومی عشقو از من نگیر
ساده ام و عاشقم و سر به زیر
تو آرزومی عشقو از من نگیر
ساده ام و عاشقم و سر به زیر

غزاله بگو خواسته ی قلبت چیه؟
هرچی بگی دلم به اون راضیه
غزاله بگو خواسته ی قلبت چیه؟
هرچی بگی دلم به اون راضیه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو