loading...

98music06

دانلود آهنگ  آرزوی من این است کیفیت عالی,دانلود آهنگ  آرزوی من این است رمیکس Remix,دانلود آهنگ  آرزوی من این است کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  آرزوی من این است,دانلود آهنگ&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 203 سه شنبه 16 مرداد 1397

دانلود آهنگ  آرزوی من این است کیفیت عالی,دانلود آهنگ  آرزوی من این است رمیکس Remix,دانلود آهنگ  آرزوی من این است کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  آرزوی من این است,دانلود آهنگ  آرزوی من این است,کد آوای انتظار همراه اول  آرزوی من این است,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  آرزوی من این است,متن آهنگ  آرزوی من این است,

http://text99.mihanblog.com/post/6

آرزوی من اینست که دو روز طولانی
در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من اینست یا شوی فراموشم
یا که مثله غم هر شب گیرمت در آغوشم

آرزوی من اینست که تو مثله یک سایه
سرپناه من باشی لحظه تر گریه

آرزوی من اینست نرم و عاشق و ساده
همسفر شوی با من در سکوت یک جاده

آرزوی من اینست هستی تو من باشم
لحظه های هوشیاری مستی تو من باشم

آرزوی من اینست تو غزال من باشی
تک ستاره روشن در خیال من باشی

آرزوی من اینست در شبی پر از رویا
پیش ماه و تو باشم لحظه ای لب دریا

آرزوی من اینست از سفر نگویی تو
تو هم آرزویی کن اوج آرزویی تو

آرزوی من اینست مثله لیلی و مجنون
پیروی کنیم ازعشق این جنون بی قانون

آرزوی من اینست زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم تو برای من تنها

آرزوی من اینست.....
آرزوی من اینست.....
آرزوی من اینست.....
آرزوی من اینست.....

 







برچسب ها دانلود آهنگ آرزوی من این است کیفیت عالی دانلود آهنگ آرزوی من این است رمیکس Remix دانلود آهنگ آرزوی من این است کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول آرزوی من این است دانلود آهنگ آرزوی من این است کد آوای انتظار همراه اول آرزوی من این است کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرزوی من این است متن آهنگ آرزوی من این است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو