loading...

98music06

دانلود آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  آرزو ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان کیفیت 320,دانلود آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان,متن آهنگ&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 سه شنبه 16 مرداد 1397

دانلود آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  آرزو ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان کیفیت 320,دانلود آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان,متن آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان,کد آوای انتظار همراه اول  آرزو ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ  آرزو ماهان بهرام خان کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  آرزو ماهان بهرام خان,

http://bia4music.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88/

قاب شیشه ای چشمات منو با تو آشنا کرد
من تو رویای تو بودم بی خبر منو صدا کرد
قاب شیشه ای چشمات برا من مثل نفس شد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام آرزو

متن آهنگ آرزو ماهان بهرام خان

قاب شیشه ای چشمات منو با تو آشنا کرد
من تو رویای تو بودم بی خبر منو صدا کرد
قاب شیشه ای چشمات برا من مثل نفس شد
بر قلب عاشق من همه چیز و همه کس شد
من به آرزو رسیدم به تن تبدار دستات
دستای تو مال من شد تو پناه امن چشمات
سرنوشتم زیر و رو شد شبم از ستاره پر شد
کویر زخمی دستام عاقبت دوباره پر شد
ریشه های خشک و خوابم غم پاییز و رها کرد
باورم جوونه داد و محشری دیگه به پا کرد
زیر سایه ی نگاهت همه دنیا رو شناختم
دل دیوونه رو از نو من با دستای تو ساختم
من به آرزوم رسیدم به تن تبدار دستات
دستای تو مال من شد تو پناه امن چشمات
سرنوشتم زیر و رو شد شبم از ستاره پر شد
کویر زخمی دستام عاقبت دوباره پر شد







برچسب ها دانلود آهنگ آرزو ماهان بهرام خان رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول آرزو ماهان بهرام خان دانلود آهنگ آرزو ماهان بهرام خان کیفیت 320 دانلود آهنگ آرزو ماهان بهرام خان متن آهنگ آرزو ماهان بهرام خان کد آوای انتظار همراه اول آرزو ماهان بهرام خان دانلود آهنگ آرزو ماهان بهرام خان کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرزو ماهان بهرام خان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو