loading...

98music06

,    دانلود اهنگ غرور هایده,    دانلود آهنگ بخدا من خودم رفتنی ام هایده,    متن آهنگ من خودم رفتنیم هایده,    دانلود اهنگ من خودم رفتنيم هاي

♥حسـ ــین♥ بازدید : 182 پنجشنبه 21 تیر 1397

,    دانلود اهنگ غرور هایده
,    دانلود آهنگ بخدا من خودم رفتنی ام هایده
,    متن آهنگ من خودم رفتنیم هایده
,    دانلود اهنگ من خودم رفتنيم هايده
,    دانلوداهنگ من خودم رفتنی ام هایده
,    دانلود با غرور بی دلیلت
,    دانلود آهنگ من خودم رفتنی ام با صدای هایده
,    با غرور بی دلیلت منو ازار نده هایده
,    دانلود آلبوم هایده mp3
,   


 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام

 

متن ترانه

با غرور بی دلیلت منو آزار نده

به من خسته و بی حوصله هشدار نده

بذار این سکوت سنگین به شکستن نرسه هایده

به خودت هم بیش از این زحمت اقرار نده

به خدا به خدا من خودم رفتنیم من خودم رفتنیم

به خدا به خدا من خودم رفتنیم هایده

واسه دیگران تو شمعی واسه من خاموش و غمگین

برای خودی تو دردی واسه غریبه تسکین

واسه دیگران حقیقت واسه من عین سرابی

برای همه ستاره واسه من مثل شهابی

وقت و بی وقت لحظه ها رو به دلم زهر نکن

بیا و این دم آخر صحبت از قهر نکن هایده

به خدا به خدا من خودم رفتنیم من خودم رفتنیم

واسه دیگران تو شمعی واسه من خاموش و غمگین

برای خودی تو دردی واسه غریبه تسکین

به خدا به خدا من خودم رفتنیم هایده

با غرور بی دلیلت منو آزار نده

به من خسته و بی حوصله هشدار نده

بذار این سکوت سنگین به شکستن نرسه

به خودت هم بیش از این زحمت اقرار نده

به خدا به خدا من خودم رفتنیم من خودم رفتنیم

من خودم رفتنیم  هایده

http://nakaman.net/51916/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%BA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84%D8%AA-%D9%85%D9%86%D9%88-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%AF.html







برچسب ها دانلود اهنگ غرور هایده دانلود آهنگ بخدا من خودم رفتنی ام هایده متن آهنگ من خودم رفتنیم هایده دانلود اهنگ من خودم رفتنيم هايده دانلوداهنگ من خودم رفتنی ام هایده دانلود با غرور بی دلیلت دانلود آهنگ من خودم رفتنی ام با صدای هایده با غرور بی دلیلت منو ازار نده هایده دانلود آلبوم هایده mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو