loading...

98music06

,    دانلود آهنگ بهنام علمشاهی نه اینور نه اونور,    دانلود آهنگ نه اینور نه اونور فقط خودمو نگاه کن,    دانلود آهنگ شاد چشمات واسه من نگات واسه من, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 101 یکشنبه 10 تیر 1397


,    دانلود آهنگ بهنام علمشاهی نه اینور نه اونور
,    دانلود آهنگ نه اینور نه اونور فقط خودمو نگاه کن
,    دانلود آهنگ شاد چشمات واسه من نگات واسه من
,    دانلود اهنگ نه اینوری نه اونوری بامنی اماسرسری
,    دانلود آهنگ نه اینوری نه اونوری از هنری زادور
,    وقتي با مني حواستو جمع كن عهدیه
,    دانلود آهنگ نه اینوری نه اونوری بامنی اما سرسری
,    اهنگ نه اینوری نه اونوری بامنی اما سرسری
,    پادکست بهنام علمشاهی

http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%87-%D8%A7/

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی به نام نه اینور نه اونور

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Old Song By Behnam Alamshahi Called Na Invar Na Onvar

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی به نام نه اینور نه اونور

 

چشمات واسه من نگات واسه من

تو حرف میزنی صدات واسه من

وقتی با منی حواستو جمع کن

وقتی پیشمی شیطونیتو کم کن

نه اینور نه اونور فقط خودمو نگاه کن

وقتی که منم نیستم و تنهایی

تو کوچه و خیابون و تو همه جایی

نه اینور نه اونور جلوی پاتو نگاه کن

چشمات واسه من نگات واسه من

تو حرف میزنی صدات واسه من

تو ناز میکنی ادات واسه من

حتی گل خنده هات واسه من

بگو چشماتو از غریبه میبندی

بگو هیچ جا بلند بلند نمیخندی

بذار تا به همه آدما ثابت شه

که تو به عشق من همیشه پابندی

چشمات واسه من نگات واسه من

تو حرف میزنی صدات واسه من

تو ناز میکنی ادات واسه من

حتی گل خنده هات واسه من

وقتی با منی حواستو جمع کن

وقتی پیشمی شیطونیتو کم کن

نه اینور نه اونور فقط خودمو نگاه کن

وقتی که منم نیستم و تنهایی

تو کوچه و خیابون و تو همه جایی

نه اینور نه اونور جلوی پاتو نگاه کن

چشمات واسه من نگات واسه من

تو حرف میزنی صدات واسه من

تو ناز میکنی ادات واسه من

حتی گل خنده هات واسه من

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ بهنام علمشاهی نه اینور نه اونور دانلود آهنگ نه اینور نه اونور فقط خودمو نگاه کن دانلود آهنگ شاد چشمات واسه من نگات واسه من دانلود اهنگ نه اینوری نه اونوری بامنی اماسرسری دانلود آهنگ نه اینوری نه اونوری از هنری زادور وقتي با مني حواستو جمع كن عهدیه دانلود آهنگ نه اینوری نه اونوری بامنی اما سرسری اهنگ نه اینوری نه اونوری بامنی اما سرسری پادکست بهنام علمشاهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو