loading...

98music06

,    ,    متن اهنگ محلی دریا دادور,    متن آهنگ گل سنگم دریا دادور,    متن فول آلبوم دریا دادور با ,    متن آهنگ دریا دادور ل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 325 سه شنبه 03 دی 1398


,   
,    متن اهنگ محلی دریا دادور
,    متن آهنگ گل سنگم دریا دادور
,    متن فول آلبوم دریا دادور با
,    متن آهنگ دریا دادور لالایی
,    متن آهنگ شبم تاریک دریا دادور
,    متن آهنگ کوچه لر دریا دادور
,    متن آهنگ دریا دادور گل دارم گل
,    متن آهنگ دریا دادور وطنم
,    دریا دادور گل سنگم
,    متن ترانه های محلی

گل سـنگم گل سنگم        چي بـگم از دل تـنـگم       مثل آفتاب اگـه بـر من      نتابي سردم و بيرنگم

گل سـنگم گل سنگم       چي بـگم از دل تـنـگم       مثل آفتاب اگـه بـر من       نتابي سردم و بيرنگم

هـمـه آهـم همه درم      مـثـل طـوفـان پر گردم       هـمـه آهـم همه درم       مـثـل طـوفان پر گردم

             باد مـسـتم کـه تـو صـحـرا                        مي پيچم دور تو مي گردم

گل سـنگم گل سنگم     چي بـگم از دل تـنـگم      مثل آفتاب اگـه بـر من        نتابي سردم و بيرنگم

                    مثل بـارون اگه نـبـاري                  خبر از حال من نـداري 

                   بي تو پرپر مي شم دو روزه             دل سنگـت برام مي سوزه

                        گل سـنگم گل سنگم              چي بـگم از دل تـنـگم

http://khormalo98.blogfa.com/post/1







برچسب ها متن اهنگ محلی دریا دادور متن آهنگ گل سنگم دریا دادور متن فول آلبوم دریا دادور با متن آهنگ دریا دادور لالایی متن آهنگ شبم تاریک دریا دادور متن آهنگ کوچه لر دریا دادور متن آهنگ دریا دادور گل دارم گل متن آهنگ دریا دادور وطنم دریا دادور گل سنگم متن ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو