loading...

98music06

میاد دوباره اون آروم به پیشم میدونه من آروم نمیشم با دود بیشتر آلوده میشم روشنه راهم و خاموشه این شهر پس دوباره با نور این شمع میخوابیم تو آغوش این شب حتی اگه کویرِ قلبم میگه میبارم بارونت میشم ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 سه شنبه 07 آبان 1398

میاد دوباره اون آروم به پیشم میدونه من آروم نمیشم

با دود بیشتر آلوده میشم روشنه راهم و خاموشه این شهر

پس دوباره با نور این شمع میخوابیم تو آغوش این شب

حتی اگه کویرِ قلبم میگه میبارم بارونت میشم

تنها بودم روی ابرا اومد گفت آدما رو ببین اما دورن

گفتم فرق داره من دنیام با تو همش وهم میره رنگا تو هم

رنگا رو هم نث بوم نِلی بمون تا صبح زودِ خونه بری

شب رفت و دادم باز از دستش اون موند و تن کرد بازم ترکِش

کِی با کی بودم و یادم رفته با من بخت انگار واقعا قهره

تا چند لحظه فقط خیره به هم انگار آخر دنیاس و

ما موندیم فقط دیگه آدم قحطه

 

[تـهـمـ - کروس :]

بلدی بازی رو یا نه تازه واردی اگه تازه واردی نیست الفبای ما یکی

اگر هم کاملا کاملا جا افتادی توش واسه من جا بذار یکی

چون اگه اگه اگه ببرمت مال منی اگه ببرمت مالی منی

مال منی مال منی

اگه هم بذارم ببری بازم مال منی

مال منی مال منی

 

[جیــدال ورس 2 :]

رنگش طلا شیشه سیاهه سری  لیوان بعد و بعد لیوان بعدی

اسیرش نیستم و فکر فرارم قفسی نموند و دیوانه پرید

 

به خودم میگم این شامِ آخره

اون داره میره این شانس آخره

دلش آره با منه عاشقم شد یه شب

منو زنده کرد و یهو دیدی یه شب قاتلم شد

تو دود و الکل حال من خوش نمیشه

 شب پره ستاره س و آروم آروم میشه ماهِ من گم

حالم بده حالم بده اون بهم میگه آدم بده

کاش تو بودی مال من و کاش میزد با من قلبت

بازم اشک چشمش امروز نمونده ازم حسش پنهون

من و اون همبازی بودیم بازیمون اسمش عشق بود

 

[تـهـمـ - کروس :]

بلدی بازی رو یا نه تازه واردی اگه تازه واردی نیست الفبای ما یکی

اگر هم کاملا کاملا جا افتادی توش واسه من جا بذار یکی

چون اگه اگه اگه ببرمت مال منی اگه ببرمت مالی منی

مال منی مال منی

اگه هم بذارم ببری بازم مال منی

مال منی مال منی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو