loading...

98music06

  تو که میدونی همه دنیامی چرا بازم با این دل من تو سردی چرا این حالم نمیتونه باز یه کاری کنه کـه پیشه من برگردی نمیبینی منو اصلا چند وقته حسابش دیگـه از دست دلم در رفته روزایی کـه تو دور م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 34 شنبه 04 آبان 1398

 

تو که میدونی همه دنیامی

چرا بازم با این دل من تو سردی

چرا این حالم نمیتونه باز

یه کاری کنه کـه پیشه من برگردی

نمیبینی منو اصلا چند وقته

حسابش دیگـه از دست دلم در رفته

روزایی کـه تو دور میشی از من

از این فاصله دیگـه حوصلم سر رفته

 

حرصم نده بگو مال منی

حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما

وقتی عزیزم تو کنارمی

همه حالمو از چشمات فهمیدن

ولی تو بازم به من میخندی

جلوی چشمات دارم آب میشم

تو بازم چشماتو روی من میبندی

تو بازم چشماتو روی من میبندی

حرصم نده بگـو مال منی

حرصم نده بگـو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما

وقتی عزیزم تو کنارمی

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام حرصم نده در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو