loading...

98music06

  رفت تموم یادگاریاشو برد منو به خاطراتمون سپرد قلب من ضربه خورد نپرس که بعد تو چی اومده سرم به هر بهونه کادو میخرم رفتنت نه نمیشه باورم تو رو دوست دارم با این که شکستی غرورمو بازم دوستت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 شنبه 04 آبان 1398

 

رفت تموم یادگاریاشو برد

منو به خاطراتمون سپرد

قلب من ضربه خورد

نپرس که بعد تو چی اومده سرم

به هر بهونه کادو میخرم

رفتنت نه نمیشه باورم

تو رو دوست دارم با این که شکستی غرورمو

بازم دوستت دارم

هرجا کـه برم به تو پرته هواسم

 

دوست دارم

حس میکنم عطرتو روی لباسم

دوست دارم

تو رو دوست دارم با این که شکستی غرورمو

بازم دوستت دارم

هرجا که برم به تو پرته هواسم

دوست دارم

حس میکنم عطرتو روی لباسم

دوست دارم

منو از اشکام بشناسم

کـه بفهمی روت حساسم

طاقتم کمـه

مگه بی عشقت میتونم

تو رو باید برگردونم

طاقتم کمه

دیگـه بسمه

تو رفتی و به خاطرت

به هرچی پشت پا زدم

میخواستم از دلم بری

ولی دوباره جا زدم

چشامو بستمو فقط تو رو صدا زدم

تو رو دوست دارم با این که شکستی غرورمو

بازم دوستت دارم

هرجا که برم به تو پرته هواسم

دوست دارم

حس میکنم عطرتو روی لباسم

دوست دارم

تو رو دوست دارم با این که شکستی غرورمو

بازم دوستت دارم

هرجا کـه برم به تو پرته هواسم

دوست دارم

حس میکنم عطرتو روی لبـاسم

دوست دارم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم


دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو