loading...

98music06

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم ,دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم,دانلود آهنگ حامد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 129 شنبه 04 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم ,دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم,دانلود آهنگ حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم,متن آهنگ حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم ,

 

 

new-song.ir

 

دنیای تو اندازه ی من نیست

با اینکه سخت درگیر دنیاتم

بی اختیار از تو جدا میشم

بی اختیار غرق تمناتم

هرجا کـه دستاتو رها کـردم  , هر روز من با بی کسی سر شد

هر جا کـه تو نزدیک من بودی , قلبم به عشقت مبتلاتر شد

از تو نفس میگیرمو بازم از عشق تو دست برنمیدارم

تموم دنیاتو به پام دادی دنیامو من پای تو میزارم

هر جا کـه دستاتو رها کردم

هر روز من با بی کسی سر شد

هر جا کـه تو نزدیک من بودی

قلبم به عشقت مبتلاتر شد

 

 

دانلود آهنگ

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم دانلود آهنگ حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم متن آهنگ حامد محضرنیا از تو نفس میگیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو