loading...

98music06

روزو شبام شده تکراری به من میگی که از چشمم افتادیچرا چیزی واسه گفتن نداری چرا چشم تو شده ابر بهاریبا منی هوای اونو داری مطمئنم که اونو دوست داریمیرم و ترکت میکنم من عشقتو از سرم بیرون میکنمبعدش فراموش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398


روزو شبام شده تکراری به من میگی که از چشمم افتادی

چرا چیزی واسه گفتن نداری چرا چشم تو شده ابر بهاری

با منی هوای اونو داری مطمئنم که اونو دوست داری

میرم و ترکت میکنم من عشقتو از سرم بیرون میکنم

بعدش فراموشت میکنم همین روزا ترکت میکنم من


روزو شبات تکراره همه ی لحظه هات



همه ی دوست نداشتمات خودم دیدمش بات

روزو شبات تکراره همه ی لحظه هات

همه ی دوست نداشتمات خودم دیدمش بات

هی بهونه تو برام میاری عشق منم واسه تو شده تکراری

هی میگی تو منو دوس داری واست آسون شده دروغ بگی انگاری

واست آسون شده دروغ بگی انگاری

روزو شبات تکراره همه ی لحظه هات

همه ی دوست نداشتمات خودم دیدمش بات

روزو شبات تکراره همه ی لحظه هات

همه ی دوست نداشتمات خودم دیدمش بات







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو