loading...

98music06

  دانلود آهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول اسمون شب تار من ابریه ابریه ,دانلود آهنگ جدید اسمون شب تار من ابریه ابریه,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 132 جمعه 27 اردیبهشت 1398

 

دانلود آهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول اسمون شب تار من ابریه ابریه ,دانلود آهنگ جدید اسمون شب تار من ابریه ابریه,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام اسمون شب تار من ابریه ابریه,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه ,اسمون شب تار من ابریه ابریه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اسمون شب تار من ابریه ابریه ,

دانلود آهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه

 هوایی ک داره دل من غمه غمه

 

http://www.teh-dl.ir/

 

آسمون شب تار من ابریه ابریه

هوای دلی که داره غم ابریه ابریه

دلم پره از همه آدما بعد تو

بیا رفیق حال من آی ابریه ابریه

دانلود اهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه ازتهران دانلود

آسمون شب تار من ابریه ابریه

هوای دلی که داره غم ابریه ابریه

دلم پره از همه آدما بعد تو

بیا رفیق حال من آی ابریه آی ابریه

بیا پیشم رفیق حالم خرابه دل

هرچی میکشم از این حال خرابه

بیا پیشم ببین دنیام عذابه دل

این دلم بعد تو  آی خونه خرابه

 

 

دانلود آهنگ با کيفيت 128

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول اسمون شب تار من ابریه ابریه دانلود آهنگ جدید اسمون شب تار من ابریه ابریه Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام اسمون شب تار من ابریه ابریه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه اسمون شب تار من ابریه ابریه کد آهنگ پیشواز ایرانسل اسمون شب تار من ابریه ابریه دانلود آهنگ اسمون شب تار من ابریه ابریه هوایی ک داره دل من غمه غمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو