loading...

98music06

گل من گل من زندگی زیباست گل منزندگی کنار تو قدم رو ابراست گل منآینه ی دل پیش تو محو تماشاست گل منبا تو هر ثانیه دل عاشق دنیاست گل منبا چشات وسوسه کن جادوی چشماتو برماسممو زمزمه کن عطر نفس هاتو برمخوشی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 116 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

گل من گل من زندگی زیباست گل من
زندگی کنار تو قدم رو ابراست گل من
آینه ی دل پیش تو محو تماشاست گل من
با تو هر ثانیه دل عاشق دنیاست گل من
با چشات وسوسه کن جادوی چشماتو برم
اسممو زمزمه کن عطر نفس هاتو برم
خوشی هات مال خودت تمام غم هات مال من
هرچی دارم مال تو مست دو چشمات مال من

گل من هرچی دلت می خواد بگو
روی چشمانم چشم
گل من غنچه ی باغ آرزو
روی چشمانم چشم
گل من ای گل من


روی چشمانم چشم
تو بخواه از دل من
روی چشمانم چشم
گل من ای گل من
گل من ای گل من
گل من ای گل من


دیگه اختیار من دست خودم نیست
تو نباشی دل می میره
یه روز میاد که قصه ی عشق من و تو
همه دنیا رو می گیره

گل من هرچی دلت می خواد بگو
روی چشمانم چشم
گل من غنچه ی باغ آرزو
روی چشمانم چشم
گل من ای گل من
روی چشمانم چشم
تو بخواه از دل من
روی چشمانم چشم
گل من ای گل من
گل من ای گل من
گل من ای گل من

آی گل من
آی گل من
آی گل من
آی گل من
آی گل من
آی گل من
آی گل من
آی...
گل من ای گل من
روی چشمانم چشم
تو بخواه از دل من
روی چشمانم چشم
روی چشمانم چشم
روی چشمانم چشم
گل من ای گل من
گل من ای گل من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو