loading...

98music06

دیگه نمیلرزه صدام وقتی باهات حرف میزنمحسی بهم دست نمیده وقتی نگات که میکنمپیشه خودت فکر میکردی بی تو دووم نمیارماما اینو بدون دیگه هیچ حسی من بهت ندارممن خیلی وقته که تو رو دیگه گذاشتمت کنارآره منم هم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

دیگه نمیلرزه صدام وقتی باهات حرف میزنم
حسی بهم دست نمیده وقتی نگات که میکنم
پیشه خودت فکر میکردی بی تو دووم نمیارم
اما اینو بدون دیگه هیچ حسی من بهت ندارم
من خیلی وقته که تو رو دیگه گذاشتمت کنار
آره منم همونی که میخواستمت دیوونه وار
خیال میکردی تا ابد اسیره چشمات میمونم
هی منو تحقیر بکنی هیچی نگم دم نزنم
تکست آهنگ گذاشتمت کنار رامین بی باک


خیال نکن که بعده تو واسم مهمه رفتنت
مهمونم فرقی نداره واسم دیگه نبودنت
من خیلی وقته که تو رو دیگه گذاشتمت کنار
آره منم همونی که میخواستمت دیوونه وار
خیال میکردی تا ابد اسیره چشمات میمونم
هی منو تحقیر بکنی
هیچی نگم دم نزنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو