loading...

98music06

روز به روز چشمات بیشتر ماله من میشن عشقم روز به روز میشی عاشقتر پیشمروز به روز بیشتر میفهمی که من واسه همیشمروز به روز انگار قلبم داره عاشقتر میشه روز به روز میخوام باشه همیشهپیشه من سایه ات که من عاش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 123 جمعه 10 اسفند 1397

روز به روز چشمات بیشتر ماله من میشن عشقم روز به روز میشی عاشقتر پیشم
روز به روز بیشتر میفهمی که من واسه همیشم
روز به روز انگار قلبم داره عاشقتر میشه روز به روز میخوام باشه همیشه
پیشه من سایه ات که من عاشقم پیشت
من این عشقو با تو میشناسم نشنو هه پانتومیم بازم غش کن تو بغلم دنیاتو میسازم
من این عشقو با تو میشناسم نشنو هه پانتومیم بازم غش کن تو بغلم دنیاتو میسازم
تکست آهنگ روز به روز امیر تتلو
سرتو بگیر بالا بگیر ببین بی بی سرتو بگیر بالا با افتخار وقتشه که یه لول بری بالا
سرتو بگیر بالا که قاطی بشی با ماه


سرتو بگیر بالا ببین اشکو تو چشام که نمیریزه به این راحتیها نمیریزه ببین
اینا فقط ماله خودته نه ماله زمین پس بپا بیخود نماله زمین


که منو تو فقط ماله همیم نه ماله قدیم نه ماله زمین
من این عشقو با تو میشناسم نشنو هه پانتومیم بازم غش کن تو بغلم دنیاتو میسازم
من این عشقو با تو میشناسم نشنو هه پانتومیم بازم غش کن تو بغلم دنیاتو میسازم
عشقم فقط خودت این دنیا هر موقع هر وقت پرت کرد میبینی این عاشقو حتما دورت
دم هر دره باشی من میشم قطعا پلت
عشقم فقط خودت هر وقت غم کرد تو رو سردرگمت
هر وقت بریدی از همه از مردمت میبینی این دیوونه رو حتما دورت
من این عشقو با تو میشناسم نشنو هه پانتومیم بازم غش کن تو بغلم دنیاتو میسازم
من این عشقو با تو میشناسم نشنو هه پانتومیم بازم غش کن تو بغلم دنیاتو میسازم
**


http://www.faratext.com

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل روز به روز امیر تتلو متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام روز به روز امیر تتلو متن آهنگ روز به روز امیر تتلو دانلود آهنگ جدید روز به روز امیر تتلو Download Music دانلود آهنگ روز به روز امیر تتلو با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی روز به روز امیر تتلو کد آهنگ پیشواز همراه اول روز به روز امیر تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو