loading...

98music06

فکرم خرابه سوار نشی خانومیاکنار خیابونو چشات چراغ اشاره زنخیابونا خیسه مثه چشای منتورو خدا گرفت ازم داد به یکی دیگهصدای هرزه گریتـــــــــــــــــــ تا اون دنیام کشیدهسلامتی اون که عشقشو با ماشین از د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 دوشنبه 29 بهمن 1397

فکرم خرابه سوار نشی خانومیا
کنار خیابونو چشات چراغ اشاره زن
خیابونا خیسه مثه چشای من
تورو خدا گرفت ازم داد به یکی دیگه
صدای هرزه گریتـــــــــــــــــــ تا اون دنیام کشیده
سلامتی اون که عشقشو با ماشین از دست داد
اصلا سلامتی همه آهنـــــــــــــــــ پرستا
تو خراب میشی این خونه خرابه تر میشه
هفته ای یه سوراخ به کمربندت اضافه تر میشه
صدای پاشنه کفشات رو اعصابمه بدجور
غرورم دوباره میشکنه حتی میبینمت از دور
امشب به عشق چشات با امید سر ظبط صحنه ام
دوباره مرگ مهرابو دوباره دلتنگم
واسه نشون دادن خودم خیلی زوده هنوز
تو عکسای ناشناسمو نگا بکن بسوز



سربه هوا


تو خیابون زیر بارون میری کجا
انقده حالم خرابه که گریش گرفته خدا شدی جدا اخه چرا
ســــــــــــــربه هوا
تو دیدی چشای خیسمو بدون من میری کجا
بگو کجا بهتر از آغوش من بود
خاطرات رفت از یادت میگی نمیخوامت چه زود
موزيکـــُ تکستــــــــــ دات آی آر
قدماتو شمردمـــــــــــــــ
یکی بعد یکی من واسه تو میمردم تو واسه اونیکی
پشت کردی به من داری میری چه زود
ببین عشقیو که ما میخواسیم تو این دنیا نبود
همیشه یه کسیـــــــــــــــــ گونه هامونو تر کرده
فقط دعامون بوده یه روزی بگرده
جواب اشکای پشت خط گریه بی صدا
ببین این روزگار با جفتمون بد کرده
دِ لعنتی من هنوز نگرانم
نگرانمــــــــــــــــــــــــ
هنوز نگرانم
نگران تویی که شبکار شدی رفت
به منم اعتماد نداری دیگه شکاک شدی نه
بگو سیبــــــــــــــــــــ بخند لبخند بزن واسش
تو دیگه سوژه عکاس شدی نه
بگو دستات چی شدن
با همون دستایی که رو شونه هام بود رقاص شدی رفت
صدای بوق این ماشینا زنگش تو گوشم
حتی به عشق رفتنتم دیگه مشکی نمیپشونم
تنهام تو پیاده رو تو ماشین کیا بودی
باعثـــــــــــــــــــــ ترافیک ماشینا تو خیابونی
ببین تو ناموسم نبودی تو بی ناموسی کردی
سرت بازه جلو اونا جلوم روسری سر کردی
بازم این سویشرت طوسی کار خودشو کرد
منو نشناخت رد شد از تو ماشین جلوم باخت

سربه هوا
تو خیابون زیر بارون میری کجا
انقده حالم خرابه که گریش گرفته خدا شدی جدا اخه چرا
ســـــــــــــــربه هوا
تو دیدی چشای خیسمو بدون من میری کجا
بگو کجا بهتر از آغوش من بود
خاطرات رفت از یادت میگی نمیخوامت چه زود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو