loading...

98music06

,    متن اهنگ عاشقانه سامان جلیلی,    متن آهنگ فوق العاده سامان جلیلی,    آهنگ سامان جلیلی,    اهنگ فوق العاده زیبا سامان جلیلی,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 سه شنبه 02 بهمن 1397



,    متن اهنگ عاشقانه سامان جلیلی
,    متن آهنگ فوق العاده سامان جلیلی
,    آهنگ سامان جلیلی
,    اهنگ فوق العاده زیبا سامان جلیلی
,    اهنگ جدید سامان جلیلی
,    متن آهنگ خیال سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دیوونه
,    اهنگ سامان جلیلی دل من

,   

 

 

کی از من دیوونه تره کی هی بگی برو نره
مگه میتونه پر کنه جامو کسی نمیتونه بگه که از منم عاشق تره

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

تکست آهنگ فوق العاده سامان جلیلی

یکی اومده به جات ولی من هنوز صدات تویه گوشمه و نمیفته ار سرم دیگه حالو هوات
شکل توان خنده هاش دوسش دارم ولی کاش
میدونستی آرزومه می موندی پیشمو تو بودی به جاش آره تو بودی به جاش

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

 

http://www.faratext.com/18059/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C.html







برچسب ها متن اهنگ عاشقانه سامان جلیلی متن آهنگ فوق العاده سامان جلیلی آهنگ سامان جلیلی اهنگ فوق العاده زیبا سامان جلیلی اهنگ جدید سامان جلیلی متن آهنگ خیال سامان جلیلی دانلود اهنگ سامان جلیلی دیوونه اهنگ سامان جلیلی دل من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو