loading...

98music06

آهنگ دختر بویراحمدی منیر وکیلیدختر بویر احمدی نومت نُدونم یارِ گلمبیو بریم خونه ی خومون خونه ی خوتونه یارِ گلمگلم ای یار گلم؛ گل عزیز دلم ای یار گلم.گل لیلا آمد و گل مو نیومد یار گلم؛خدای من، امید من،

♥حسـ ــین♥ بازدید : 130 پنجشنبه 27 دی 1397

آهنگ دختر بویراحمدی منیر وکیلی

دختر بویر احمدی نومت نُدونم یارِ گلم
بیو بریم خونه ی خومون خونه ی خوتونه یارِ گلم
گلم ای یار گلم؛ گل عزیز دلم ای یار گلم.

گل لیلا آمد و گل مو نیومد یار گلم؛


خدای من، امید من، چرا نیومدی یار گلم،
گلم ای یار گلم؛ گل عزیز دلم ای یار گلم.


مرغک وحشی چرا، آمدی چنین یار گلم؛
مشکن دلم ای دلبرم، ای نازنین یارِ گلم.
گلم ای یار گلم؛ گل عزیز دلم ای یار گلم.







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل دختر بویراحمدی منیر وکیلی دانلود آهنگ جدید دختر بویراحمدی منیر وکیلی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دختر بویراحمدی منیر وکیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول دختر بویراحمدی منیر وکیلی Download Music دانلود آهنگ بیکلام دختر بویراحمدی منیر وکیلی دانلود آهنگ دختر بویراحمدی منیر وکیلی دانلود آهنگ دختر بویراحمدی منیر وکیلی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو