loading...

98music06

متن آهنگ جدید احمد سلو کجنه میشه با تو موند و نه میشه از تو رد شد نه میشه عاشقت بود نه میشه با تو بد شدهمیشه روی ماهیت هی میکردی حسودی من عاشقت بودم ولی تو عاشقم نبودیابروتو کج میکردی دوباره لج میکردی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 58 چهارشنبه 19 دی 1397

متن آهنگ جدید احمد سلو کج

نه میشه با تو موند و نه میشه از تو رد شد نه میشه عاشقت بود نه میشه با تو بد شد

همیشه روی ماهیت هی میکردی حسودی من عاشقت بودم ولی تو عاشقم نبودی

ابروتو کج میکردی دوباره لج میکردی میگی دیگه تمومه ولی دوباره برمیگردی

منم ابرومو کج میکردم دوباره لج میکردم برای با تو بودن آخه چه کارا که نکردم

 


شعر آهنگ جدید احمد سلو کج

با هر کی با هر چی هر جایی خواستی گشتی میونه اخمای تو غرقن هزارتا کشتی

صبرم دیگه تممه کاری باهات ندارم منم شبیهت شدم دیگه حسی بهت ندارم

ابروتو کج میکردی دوباره لج میکردی میگی دیگه تمومه ولی دوباره برمیگردی

منم ابرومو کج میکردم دوباره لج میکردم برای با تو بودن آخه چه کارا که نکردم

ابروتو کج میکردی دوباره لج میکردی

 







برچسب ها کد موزیک احمد سلو کج دانلود آهنگ جدید احمد سلو کج متن ترانه احمد سلو کج متن آهنگ احمد سلو کج کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سلو کج دانلود موزیک ویدیو احمد سلو کج دانلود آهنگ احمد سلو کج تکست آهنگ احمد سلو کج دانلود آهنگ با لینک مستقیم احمد سلو کج آهنگ پیشواز رایتل احمد سلو کج کد آوای انتظار همراه اول احمد سلو کج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو