loading...

98music06

چرا دوباره یاد من کردییادمه اون دمه آخر حتی نگاهمم نکردیدیدی به حرفم رسیدی که گفتمخودت میری خودتم بر می گیردیمگه من به تو بد کردم مگه جاتو پر کردمدلیل این جدایی رو بگو تا شاید برگردمفدای اون مرامت که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 دوشنبه 17 دی 1397

چرا دوباره یاد من کردی
یادمه اون دمه آخر حتی نگاهمم نکردی

دیدی به حرفم رسیدی که گفتم
خودت میری خودتم بر می گیردی

مگه من به تو بد کردم مگه جاتو پر کردم
دلیل این جدایی رو بگو تا شاید برگردم

فدای اون مرامت که منو ساده رها کردی
بگو گناهم چی بود که دلو راتو سوا کردی

 

 

X آهنگ یاد من مهدی احمدوند X متن آهنگ یاد من مهدی احمدوند X دانلود آهنگ یاد من مهدی احمدوند X کد آهنگ یاد من مهدی احمدوند X مهدی احمدوند آهنگ یاد من X مهدی احمدوند تکست آهنگ یاد من X آهنگ مهدی احمدوند یاد من X متن آهنگهای مهدی احمدوند X تکست آهنگهای مهدی احمدوند X کد موزیک مهدی احمدوند X ترانه های مهدی احمدوند X دانلود آهنگ مهدی احمدوند X تکست موزیک مهدی احمدوند X مهدی احمدوند X آهنگ جدید مهدی احمدوند X بیوگرافی مهدی احمدوند X دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند X آهنگ پیشواز مهدی احمدوند X موزیک ویدیو مهدی احمدوند X کد آوای انتظار مهدی احمدوند







برچسب ها آهنگ یاد من مهدی احمدوند متن آهنگ یاد من مهدی احمدوند دانلود آهنگ یاد من مهدی احمدوند کد آهنگ یاد من مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ یاد من مهدی احمدوند تکست آهنگ یاد من آهنگ مهدی احمدوند یاد من متن آهنگهای مهدی احمدوند تکست آهنگهای مهدی احمدوند کد موزیک مهدی احمدوند ترانه های مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند تکست موزیک مهدی احمدوند مهدی احمدوند آهنگ جدید مهدی احمدوند بیوگرافی مهدی احمدوند دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند آهنگ پیشواز مهدی احمدوند موزیک ویدیو مهدی احمدوند کد آوای انتظار مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو