loading...

98music06

,    متن اهنگ پویا بنام بغلم کن,    موزیک ویدیو پویا بغلم کن,    دانلود آهنگ حالم خرابه بغلم کن خونم رو آبه بغلم کن,    آهنگ بغلم کن امین حب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 دوشنبه 10 دی 1397


,    متن اهنگ پویا بنام بغلم کن
,    موزیک ویدیو پویا بغلم کن
,    دانلود آهنگ حالم خرابه بغلم کن خونم رو آبه بغلم کن
,    آهنگ بغلم کن امین حبیبی
,    دانلود آهنگ بغلم کن نبی زاده
,    متن بغلم کن پویا
,    آغوش تو شاید بتونه
,    بغلم کن عشقم
,    دانلود آهنگ بغلم کن حامد پهلان



,   

حالم خرابه بغلم کن خونه‌ام رو آبه بغلم کن
کفره اگه آفتاب عشقت به من نتابه بغلم کن
فردا عذابه بغلم کن آینده خوابه بغلم کن
هر صورتی که رو به رومه پشت نقابِ بغلم کن
آغوش تو شاید بتونه
از عطر من چیزی بدونه
با من یه عالم کوه غربت
با من تنی که نیمه جونه، نیمه جونه
مرحم شو زخم کهنه دارم چشم تر دریا کنارم
هم خسته‌ام از زنده بودن هم زندگی رو دوست دارم دوست دارم

♫♫♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید پویا بنام بغلم کن

♫♫♫♫♫♫♫♫

عاشق تر از این باشی ای کاش هوا گرفته نفسم باش
آزادم از پیش تو بودن پرنده میشم قفسم باش
ابر بهارم بغلم کن تا کی ببارم بغلم کن
میترسم از روزای بی تو دلشوره دارم بغلم کن
آغوش تو شاید بتونه
از عطر من چیزی بدونه
با من یه عالم کوه غربت
با من تنی که نیمه جونه
مرحم شو زخم کهنه دارم چشم تر دریا کنارم
هم خسته‌ام از زنده بودن هم زندگی رو دوست دارم دوست دارم

http://textmelody.ir/lyrics-new-song-by-pouya-called-baghalam-kon.html







برچسب ها متن اهنگ پویا بنام بغلم کن موزیک ویدیو پویا بغلم کن دانلود آهنگ حالم خرابه بغلم کن خونم رو آبه بغلم کن آهنگ بغلم کن امین حبیبی دانلود آهنگ بغلم کن نبی زاده متن بغلم کن پویا آغوش تو شاید بتونه بغلم کن عشقم دانلود آهنگ بغلم کن حامد پهلان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو