loading...

98music06

,    متن آهنگ از اینجا تا اونور دنیا,    تااون وردنیاحمیداصغری,    دانلود ریمیکس از اینجا تا اونور دنیا,    دانلوداهنگ ازاینجاتااون وردنیاحم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 954 دوشنبه 10 دی 1397



,    متن آهنگ از اینجا تا اونور دنیا
,    تااون وردنیاحمیداصغری
,    دانلود ریمیکس از اینجا تا اونور دنیا
,    دانلوداهنگ ازاینجاتااون وردنیاحمیداصغری
,    ریمیکس اهنگ از اینجا تا اونور دنیا
,    اهنگ اونور دنیا
,    دانلود آهنگ های شاد حمید اصغری عسل خانم

,   

 

متن آهنگ تا اون ور دنیا حمید اصغری

 

از اینجا تا اونوره دنیاباهات میام باهات میمونم

تورو می خوام تا پایه جونم دوست دارم آرومه جونم

از اینجا تا اونوره دنیا واسه تو دل خوشی میارم

نمی دونی چقدر عزیزی آرزویی جز تو ندارم

با دلو جون بمون با دلو جون بخند بگو دوست دارم بگو خیلی گلم

با دلو جون بهم بگو که با منی بگو که تا ابد عهدو نمی شکنی

کنارتم تو عشقو لبخند کنارتم تو غم و شادی

ممنون از اینکه به دله من این عاشقی رو هدیه دادی

اسم تو که رو لب میارم لحظه هام عاشقونه میشه

نگام میوفته تو نگاتو دلم برات دیونه میشه

با دل و جون بمون با دل و جون بخند بگو دوسم داری

با دلو جون بهم بگو که با منی بگو که تا ابد عهدو نمی شکنی

از اینجا تا اونوره دنیاباهات میام باهات میمونم

تورو می خوام تا پایه جونم دوست دارم آرومه جونم

از اینجا تا اونوره دنیا واسه تو دل خوشی میارم

نمی دونی چقدر عزیزی آرزویی جز تو ندارم

با دلو جون بمون با دلو جون بخند بگو دوست دارم بگو خیلی گلم

با دلو جون بهم بگو که با منی بگو که تا ابد عهدو نمی شکنی

https://musicbambo.org/1393/07/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D9%88%D9%86-%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7/







برچسب ها متن آهنگ از اینجا تا اونور دنیا تااون وردنیاحمیداصغری دانلود ریمیکس از اینجا تا اونور دنیا دانلوداهنگ ازاینجاتااون وردنیاحمیداصغری ریمیکس اهنگ از اینجا تا اونور دنیا اهنگ اونور دنیا دانلود آهنگ های شاد حمید اصغری عسل خانم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو