loading...

98music06

,    ,    دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من,    دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من ناز نکن,    آهنگ امید علومی عشق من ناز نکن,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 دوشنبه 10 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من
,    دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من ناز نکن
,    آهنگ امید علومی عشق من ناز نکن
,    دانلود اهنگ جدید امید علومی به نام حق من نبود
,    دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار
,    دانلود اهنگ عشق من ناز نکن با گیتار امید علومی
,    آهنگ امید علومی خیال تو
,    دانلود اهنگ عشق من ناز نکن در فیلم دریا کنار
,    دانلود اهنگ جدید امید علومی و سحر قریشی

 

متن آهنگ عشق من از امید علومی

امشب چشمای من تا صبح بیداره اشکام اخه نمیذاره

Emshab Cheshmaye Man Ta Sob Bidare Ashkam Akhe Nemizare

بی تو داره کم میاره دوست دارم عشق من

Bi To Dare Kam Miare Dooset Daram Eshgh Man

اخه دوست دارم عشق من

اگه یبار دیگه دلم ببینمت میگه دوری ام بسه دیگه

شده دلم خسته دیگه عشق من

اخه دوست دارم عشق منی نمیشه دل بکنی از دل من

من میخوام ببینم یبار دیگه اون چشمای ناز زیبا تو

یادم میارم اون خاطرات و عشق من

وقتی نیستی شبا خاطرات تورو یاد من میاره

خاطرات ما رو دوباره عشق من

ترانه عشق من از امید علومی

امشب چشمای من تا صبح بیداره اشکام اخه نمیذاره

Emshab Cheshmaye Man Ta Sob Bidare Ashkam Akhe Nemizare

بی تو داره کم میاره دوست دارم عشق من

Bi To Dare Kam Miare Dooset Daram Eshgh Man

اخه دوست دارم عشق من

اگه یبار دیگه دلم ببینمت میگه دوری ام بسه دیگه

شده دلم خسته دیگه عشق من

اخه دوست دارم عشق منی نمیشه دل بکنی از دل من

من میخوام ببینم یبار دیگه اون چشمای ناز زیبا تو

یادم میارم اون خاطرات و عشق من

وقتی نیستی شبا خاطرات تورو یاد من میاره

خاطرات ما رو دوباره عشق من

https://www.bibakmusic.com/2861/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%85%D9%86.html







برچسب ها دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من دانلود آهنگ جدید امید علومی عشق من ناز نکن آهنگ امید علومی عشق من ناز نکن دانلود اهنگ جدید امید علومی به نام حق من نبود دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار دانلود اهنگ عشق من ناز نکن با گیتار امید علومی آهنگ امید علومی خیال تو دانلود اهنگ عشق من ناز نکن در فیلم دریا کنار دانلود اهنگ جدید امید علومی و سحر قریشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو