loading...

98music06

,    دانلود آهنگ دوباره خواب دیدم,    دانلود اهنگ گلارو اب میدم دوباره خواب دیدم که داری میای,    گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم ریمیکس,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 276 پنجشنبه 29 آذر 1397

,    دانلود آهنگ دوباره خواب دیدم
,    دانلود اهنگ گلارو اب میدم دوباره خواب دیدم که داری میای
,    گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم ریمیکس
,    اهنگ گلا رو اب میدم دوباره خواب دیدم
,    دانلود آهنگ گلارو آب میدم ریمیکس
,    آهنگ گلا رو آب میدم دوباره خواب دیدم
,    دانلود آهنگ گلارو آب میدم ورژن جدید
,    دانلود آهنگ گلارو آب میدم ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ غوغا میکنم ریمیکس

,   

 

 

متن آهنگ آرش ای پی غوغا میکنم

بیا بریم با خیالت دوباره جون گرفتم

تمام حرفایی که عاشقا بهمو میگن و یاد گرفتم

فقط بو کن عطری که دوست داری زدمو

زیرو رو کن تمام روزای بدمو

گلا رو آب میدم دوباره خواب دیدم

که داری میای رو در و دیوار نوشتم

دلی که جا گذاشتم با خودت بیار

گلا رو آب میدم دوباره خواب دیدم

که داری میای رو در و دیوار نوشتم

دلی که جا گذاشتم با خودت بیار

غوغا میکنم زندگی رو واسه تو مثل یه رویا میکنم

دل به دریا میزنم هر چی باشه جلو رامون اونو از جا میکنم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/50834/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B1%D8%B4-%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-%D8%BA%D9%88%D8%BA%D8%A7-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85.html







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره خواب دیدم دانلود اهنگ گلارو اب میدم دوباره خواب دیدم که داری میای گلارو آب میدم دوباره خواب دیدم ریمیکس اهنگ گلا رو اب میدم دوباره خواب دیدم دانلود آهنگ گلارو آب میدم ریمیکس آهنگ گلا رو آب میدم دوباره خواب دیدم دانلود آهنگ گلارو آب میدم ورژن جدید دانلود آهنگ گلارو آب میدم ورژن قدیمی دانلود آهنگ غوغا میکنم ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو